NAVODILA za VRAČILO BLAGA ALI za VLOŽITEV REKLAMACIJE
za blago, ki ste ga naročili na lepzob.si ali kupili v poslovalnici Prima Dent d.o.o. v Ljubljani.
Novi predpisi vezani na promet in prodajo medicinskih pripomočkov so posegli tudi na področje urejanja vračanja blaga ali sprožitev reklamacijskih postopkov za blago kupljeno v veleprodaji. Predvsem je pri tem zelo pomembno sledenje lot in serijskim številkam, datumom dovoljene uporabe ter pogojem shranjevanja in transportiranja posameznih izdelkov, ter druge morebitne nevarnosti ki bi pretile izvajalcem ali pacientom, če bi blago prišlo v uporabo.
Zato vas vljudno prosimo, da pri vračilu blaga ali vlaganju reklamacijskih zahtev sledite spodaj opisanem protokolu. V drugačnem primeru vaše vloge žal ne smemo upoštevati.
(Zavedamo se, da smo še nedavno veliko podobnih primerov lahko rešili s pomočjo vašega telefonskega klica ali ob obisku potnika v vaši ordinaciji. Vljudno prosimo za razumevanje, da predvsem kadar gre za medicinske pripomočke, tako reševanje sedaj ni več mogoče, saj je v nasprotju z veljavnimi predpisi, ki praktično v vseh primerih zahtevajo kronologijo dogodkov in arhiviranje pisne dokumentacije. Zahvaljujemo se vam za razumevanje!)
VZROKI ZA VRAČILO BLAGA ALI VLOGO REKLMACIJE
Protokol vračila blaga ali začetek reklamacijskega postopka je različen glede na VZROK zaradi katerega želite blago vrniti:
(1) DOBILI STE POŠILJKO VENDAR BLAGA NISTE NAROČILI:
Iskreno se vam opravičujemo za nevšečnost in vas vljudno prosimo, da nas o pošiljki obvestite na: 041 456 262.
Dogovorili se bomo kdaj, kdo in kako bo napačno pošiljko prevzel na vašem naslovu.
(2) NAROČILI STE BLAGO IN DOBILI POŠILJKO VENDAR JE V NJEJ ČISTO NEKAJ DRUGEGA OD TEGA KAR STE NAROČILI:
Verjetno gre za zamenjavo pošiljk pri pošiljanju. Prosimo, da nas o napačni pošiljko čim prej obvestite na:
041 456 262. Tako bomo lahko nemudoma poiskali kam je pomotoma odšla vaša pošiljka in jo preusmerili na vaš naslov ali pa vam poslali novo blago. Napačno pošiljko pa bo pri vas v prihodnjih dneh prevzel naš potnik ali predstavnik enega pošte ali kurirskega servisa.
(3) NAROČILI STE BLAGO VENDAR JE EDEN ALI VEČ IZDELKOV BREZ VAŠE VEDNOSTI PRISPEL DRUGAČEN OD NAROČENEGA:
Vljudno prosimo da izpolnite obrazec za VRAČILO BLAGA ter nam ga pošljete na naslov prodaja@lepzob.si.
(Obrazec je obvezen predvsem za medicinske pripomočke katerega koli razreda. V kolikor napačno poslani izdelki ne spadajo v kategorijo medicinskih pripomočkov, nas lahko tudi pokličete.)
Naša služba za reklamacije vas bo na kontaktne podatke, ki jih boste navedli v obrazcu, kontaktirala najkasneje v 1-2 delovnih dnevih.
(4) NAROČILI STE BLAGO VENDAR ENEGA ALI VEČ IZDELKOV, KI SO NA DOKUMENTU, KI JE BIL V POŠILJKI, NI BILO V PAKETU:
Vljudno vas prosimo da najprej pozorno še enkrat preverite vsebino paketa, še posebej če v njem pogrešate manjše predmete, ker se le ti niso morda izgubili/skrili med materialom s katerim po potrebi zapolnimo prazen prostor v paketu. V kolikor ste še vedno prepričani o odsotnosti vas prosimo da embalaže paketa in polnila nikakor ne zavržete, temveč ga do nadaljnjega shranite in nas o manjkajočem blagu (obvezno pisno) obvestite na naslov: prodaja@lepzob.si. Lahko tudi izpolnite obrazec za VRAČILO BLAGA . Naša služba za reklamacije vas bo na kontaktne podatke, ki jih boste navedli v obrazcu, kontaktirala najkasneje v 1-2 delovnih dnevih.
(5) NAROČILI STE BLAGO VENDAR JE V PAKETU VEČ IZDELKOV, KOT STE JIH NAROČILI:
Če so ti izdelki tudi na računu (ali dobavnici) , ki je bil v paketu skupaj z blagom, je mogoče, da ste te izdelke naročili že pred časom. Ker jih takrat nismo imeli, sedaj pa smo jih dobili, smo vam jih poslali skupaj s tekočo pošiljko. V kolikor temu ni tako, nas prosimo obvestite na naslov: prodaja@lepzob.si.
Naša služba za reklamacije vas bo kontaktirala najkasneje v 1-2 delovnih dnevih, da se dogovorimo o vračilu.
(6) NAROČILI STE BLAGO VENDAR JE EDEN ALI VEČ KOSOV BLAGA BREZ VAŠE VEDNOSTI ALI STRINJANJA PRIŠLO S PRETEČENIM ALI PREKRATKIM ROKOM UPORABE:
Prosim upoštevajte, da imajo nekateri izdelki s strani proizvajalcev deklarirane relativno kratke roke uporabe. Kompoziti na primer zgolj 2 leti po izdelavi, kar pomeni, da ob manipulaciji (embaliranje, skladiščenje, distribucija ipd.) pri proizvajalcu ter transportu do nas tako blago občasno dobimo (torej direktno od proizvajalca) z rokom uporabe tudi manj kot 1 leto. Sprejemljiv rok uporabe pri kompozitih tako tretiramo kot: »več kot 3 mesece«. Podobno tudi za druge vrste blaga. V kolikor je rok krajši vas o tem, pred pošiljanjem obvestimo in vas prosimo za vašo privolitev. V primeru, da tako blago želite vrniti prosimo izpolnite obrazec za VRAČILO BLAGA . Naša služba za reklamacije vas bo na kontaktne podatke, ki jih boste navedli v obrazcu, kontaktirala najkasneje v 1-2 delovnih dnevih.
(7) NAROČILI SMO BLAGO VENDAR JE PRIŠLO K NAM POŠKODOVANO PRI ČEMUR SMO ŽE OB PRIHODU POŠILJKE OPAZILI, DA JE PAKET POŠKODOVAN (moker, zmečkan, raztrgan, ipd.):
V vsakem takem primeru morate od dostavljavca takoj zahtevati zapisnik o poškodbi paketa. Običajno ima dostavljavec zapisnik že s seboj. Napravite tudi čim več fotografij paketa od zunaj. Nato paket odprite in naredite še fotografije notranjosti. Preverite kateri izdelki v paketu so morda nepoškodovani in jih boste sprejeli. Preostale izdelke fotografirajte vsakega posebej in nam fotografije ter scan zapisnika pošljite na naslov: prodaja@lepzob.si. Prav tako za vse izdelke, ki jih ne boste sprejeli izpolnite obrazec za VRAČILO BLAGA . V kolikor vam dostavljavec ni mogel izročiti zapisnika o poškodbi paketa, prosimo nemudoma pokličite njegov kurirski servis (Pošta Slovenije, GLS, Intereuropa ali drugi) in sledite njihovim navodilom. Vsi paketi so v času pošiljanja zavarovani do trenutka ko vam jih predajo. Za uspešno uveljavljen odškodninski zahtevek nujno potrebujemo pisno dokazilo, da je paket v vaše roke prišel že poškodovan, sicer zavarovalnica odškodninski zahtevek zavrne.
(8) NAROČILI SMO BLAGO VENDAR JE PRIŠLO K NAM POŠKODOVANO PRI ČEMUR POŠILJKA NA ZUNAJ NI KAZALA ZNAKOV POŠKODB:
Vljudno prosimo, da fotografirate embalažo, ki ste jo že odprli. Nato fotografirajte izdelke, ki so poškodovani. Oboje nam pošljite na naslov: prodaja@lepzob.si. Nepoškodovane izdelke obdržite. Za vse poškodovane izdelke ki nam jih boste vrnili pa izpolnite obrazec za VRAČILO BLAGA . Naša služba za reklamacije vas bo na kontaktne podatke, ki jih boste navedli v obrazcu, kontaktirala najkasneje v 1-2 delovnih dnevih.
(9) NAROČILI SMO BLAGO KO SMO ODPRLI ORIGINALNO PAKIRANJE ENEGA ALI VEČ IZDELKOV SMO UGOTOVILI DA V PAKIRANJU NI VSE KAR BI PO PROIZVAJALČEVIH PODATKIH MORALO BITI:
Lepo prosimo, da fotografirate izdelek in vse dodatke k izdelku, ki so bili v originalnem pakiranju. Fotografije nam pošljite na naslov: prodaja@lepzob.si. Ob enem izpolnite obrazec VLOGA REKLAMACIJE . Naša služba za reklamacije vas bo na kontaktne podatke, ki jih boste navedli v obrazcu, kontaktirala najkasneje v 1-2 delovnih dnevih.
(10) NAROČILI SMO BLAGO. KO SMO GA PRIČELI UPORABLJATI SMO UGOTOVILI, DA JE BLAGO POŠKODOVANO ALI DA MATERIAL NE DELUJE TAKO KAKOR JE DEKLARIRANO S STRANI PROIZVAJALCA ALI DA SO PRI UPORABI KAKRŠNEKOLI DRUGE TEŽAVE:
Prosimo, da fotografirate izdelek. Fotografije nam pošljite na naslov: prodaja@lepzob.si. Ob enem izpolnite obrazec VLOGA REKLAMACIJE . Naša služba za reklamacije vas bo na kontaktne podatke, ki jih boste navedli v obrazcu, kontaktirala najkasneje v 1-2 delovnih dnevih.
(11) NAROČILI SMO BLAGO IN SMO GA NEKAJ ČASA BREZ TEŽAV UPORABLJALI. PRI TEM SMO UPOŠTEVALI VSA NAVODILA PROIZVAJALCA. ŠE PRED IZTEKOM ROKA ZA UPORABO in/ali ŠE PRED
IZTEKOM TRAJANJA GARANCIJE, PA JE PRIŠLO DO SPREMEMBE TER SMO UGOTOVILI, DA NE DELUJE VEČ TAKO KAKOR JE DEKLARIRANO S STRANI PROIZVAJALCA ALI DA SO PRI UPORABI KAKRŠNEKOLI DRUGE TEŽAVE:
Prosimo, da fotografirate izdelek. Fotografije nam pošljite na naslov: prodaja@lepzob.si. Ob enem izpolnite obrazec VLOGA REKLAMACIJE . Naša služba za reklamacije vas bo na kontaktne podatke, ki jih boste navedli v obrazcu, kontaktirala najkasneje v 1-2 delovnih dnevih.
(12) NAROČILI SMO BLAGO VENDAR SMO PO PREJEMU UGOTOVILI DA SMO SE ZMOTILI PRI NAROČILU IN NISMO DOBILI TEGA KAR POTREBUJEMO TER GA ŽELIMO ZAMENJATI:
V kolikor smo pri nas omenjeni izdelek naročili pri proizvajalcu ali njegovemu distributerju izključno samo za vas, vračilo žal ni mogoče. Če pa je izdelek v našem rednem prodajnem programu oziroma in ga ob enem držimo stalno na zalogi, prosimo izpolnite obrazec za VRAČILO BLAGA in vas bomo obvestili o nadaljnjem postopku. Vračilo prav tako ni mogoče če je od dostave minilo dlje časa, če izdelek pri vas ni bil primerno hranjen, če izdelek ni več v originalni neodprti (nepoškodovani) embalaži ali če se je izdelku v času ko je bil pri vas bistveno skrajšal rok uporabe oziroma izdelek ni več mogoč za nadaljnjo prodajo.
(13) NAROČILI SMO BLAGO VENDAR SMO PO PREJEMU UGOTOVILI, DA SMO SE ZMOTILI IN GA NE POTREBUJEMO:
Če smo pri nas ta izdelek naročili pri proizvajalcu ali njegovemu distributerju izključno samo za vas, vračilo žal ni mogoče. Če pa je izdelek v našem rednem prodajnem programu oziroma in ga ob enem držimo stalno na zalogi, prosimo izpolnite obrazec za VRAČILO BLAGA in vas bomo obvestili o nadaljnjem postopku. Vračilo prav tako ni mogoče če je od dostave minilo dlje časa, če izdelek pri vas ni bil primerno hranjen, če izdelek ni več v originalni neodprti (nepoškodovani) embalaži ali če se je izdelku v času ko je bil pri vas bistveno skrajšal rok uporabe oziroma izdelek ni več mogoč za nadaljnjo prodajo.
(14) NAROČILI SMO BLAGO VENDAR JE DOBAVA BREZ TEGA, DA BI NAS PRIMA DENT O DALJŠEM ČAKALNEM ROKU OBVESTIL TER DA BI SE MI S TEM STRINJALI, TRAJALA TAKO DOLGO ČASA, DA SMO MORALI POISKATI DRUGO REŠITEV IN ENEGA ALI VEČ IZDELKOV IZ POŠILJKE NE POTREBUJEMO VEČ:
Prosimo izpolnite obrazec VRAČILO BLAGA . Naša služba za reklamacije vas bo na kontaktne podatke, ki jih boste navedli v obrazcu, kontaktirala najkasneje v 1-2 delovnih dnevih.
(15) DRUGI PRIMERI:
Prosimo izpolnite obrazec VRAČILO BLAGA . V njem čim bolj podrobno opišite vašo specifični primer. Naša služba za reklamacije vas bo na kontaktne podatke, ki jih boste navedli v obrazcu, kontaktirala najkasneje v 1-2 delovnih dnevih.
Zahvaljujemo se vam za sodelovanje in razumevanje ter vam želimo čim manj opisanih primerov!