Pomoč uporabnikom

1. Kliknite na povezavo tukaj
2. Vpišite svoj email in preverite e-pošto.
3. Kliknite na povezavo v prejetem sporočilu.
4. Na podstrani, ki se odpre vpišite novo geslo.
5. Potrdite spremembo s klikom na gumb OK.

Vse količine artiklov spreminjate v košarici.
1. Kliknite na "Moja Košarica".
2. Na levi strani imena artikla se nahaja polje s količino.
3. Spremenite število količine v poljubno.
4. V kolikor se količina in znesek ne posodobita avtomatično potrdite spremembo ročno s klikom na gumb PRERAČUNAJ.

1. V svojem računu imate pod svojimi podatki tudi pretekla naročila.
2. Kliknete na Pregled naročila.
3. V kolikor je to pravo naročilo kliknete na desni strani gumb "PONOVI NAKUP"
4. V kolikor želite spremeniti zaloge lahko to uredite v košarici.

Na spletni strani lepzob.si vam Moj račun omogoča hiter in preprost pregled do podatkov o vaših naročilih.

1. Vaša naročila

  • Pregled naročil

Vsa naročila so sistematično urejena po datumu. Vsako naročilo je opremljeno z lastno zaporedno številko, ki jo lahko uporabljate za lažjo komunikacijo z referenti za pomoč uporabnikom in identifikacijo artikla pri osebnem prevzemu. Iz seznama so razvidni datum naročila, cena artikla in status obdelave naročila.

  • Podrobnosti o naročilu - PREGLED NAROČILA

Znotraj vsakega naročila vidite vse podatke, ki ste jih navedli ob naročilu. Ti obsegajo naslov za pošiljanje računa, naslov za dostavo, način dostave, način plačila, identifikacijo artikla, število naročenih artiklov in ceno.

  • Ukinitev računa

Če izberete možnost Odstrani Račun, boste prejeli elektronsko sporočilo z navodili za ukinitev računa. POZOR: Ukinitev računa je nepovratna in onemogoča nadaljnji dostop do podatkov o naročilih.

2. Moji priljubljeni artikli

Če boste pri nas bolj pogosto kupovali enake artikle, si lahko za lažjo oddajo naročila sami kreirate svoje sezname želja za prihodnje nakupe. Posamezni artikel si lahko shranite na seznam priljubljenih artiklov s klikom na ikono srčka. Sezname želja lahko potem prosto urejate po svoji želji.

3. Naslovi za račun in dostavo

Če naročate artikel na drug naslov (ne na glavnega, ki je enak kot naslov za račun), lahko na koraku blagajne to spremenite. To velja tako za naslove za pošiljanje računa kot naslove za dostavo. Vpišete lahko več naslovov in potem vsakič preprosto izberete pravega.

4. Moji podatki (naslov)

V kolikor spremenite podatke naslova dostave, računa ali obojega nas o tem prosim obvestite. V kolikor prejemate naš tiskan katalog si s tem vsi zagotovimo, da boste omenjeno tudi uspešno dobili na ustrezen naslov.